Через тиждень після втрати другого літака раннього попередження та управління A-50У Росія, швидше за все, припинила польоти флоту на підтримку операцій в Україні.
Про це йдеться у щоденному звіті британської розвідки.
“Ймовірно, це продовжуватиметься, доки триватимуть внутрішні розслідування стосовно нездатності захистити ще один високоцінний інструмент і того, як пом’якшити загрозу, яку продовжує становити українська ППО”, – зазначають у відомстві.
Британські аналітики зв’язують втрату цієї спроможності забезпечити щоденне командування та управління російськими повітряними операціями із значним погіршенням ситуаційної обізнаності, надану екіпажам.
Росія навряд чи може собі дозволити такий розрив у спроможності над спірним повітряним простором східної та південної України.
Цілком ймовірно, що Росії доведеться вивчити варіанти подолання цього розриву, включаючи перепрофілювання літаків і прийняття більшого ризику для надання ефективної повітряної підтримки, якої потребують її наземні сили, але, ймовірно, не отримують.
Це тривала проблема, яка майже напевно загострилася через припинення операцій підтримки А-50. Втома планера та екіпажу майже напевно посилиться, коли А-50 все-таки повернеться до експлуатації, а фронт буде дедалі розтягнутим.
“Цілком реальною є можливість, що Росія може спробувати повернути в експлуатацію раніше законсервовані планери А-50, щоб полегшити це”, – зазначається в доповіді.
Latest Defence Intelligence update on the situation in Ukraine – 02 March 2024.
— Ministry of Defence 🇬🇧 (@DefenceHQ) March 2, 2024
Find out more about Defence Intelligence's use of language: https://t.co/La7njOX8O7#StandWithUkraine 🇺🇦 pic.twitter.com/kPFLiE5xjf