Компанія Roblox Corp. розпочала вимагати від користувачів підтвердження віку за допомогою фотографій або відео обличчя перед тим, як вони зможуть спілкуватися з друзями чи незнайомцями. Це черговий крок, спрямований на підвищення безпеки на популярній ігровій платформі.
Про це пише видання Bloomberg.
З вівторка (18 листопада 2025 року) перевірка віку за допомогою сканування обличчя запроваджується на добровільній основі. Користувачі можуть надати фото або коротке відео свого обличчя. За словами компанії, постачальник послуг Persona видаляє всі зображення відразу після обробки. До початку січня 2026 року верифікація віку стане обов’язковою для всіх, хто хоче користуватися чатом на платформі.
Метою нововведення є запобігання спілкуванню хижаків з дітьми. Roblox щодня відвідують 151 мільйон користувачів, третина з яких — молодше 13 років. Протягом останнього року компанія впровадила десятки оновлень безпеки, а про тестування фото-верифікації вперше оголосила ще в липні.
Молоді користувачі часто брешуть про свій вік, щоб отримати доступ до певних функцій. Нові європейські регуляції змушують сервіси суворіше перевіряти дані користувачів.
Roblox перебуває під пильною увагою через практики захисту дітей: проти компанії ведуться судові позови та розслідування від генеральних прокурорів штатів Луїзіана, Кентуккі, Флорида та Техас. У Roblox називають ці звинувачення безпідставними.
Хоча перевірка віку може зробити платформу безпечнішою, аналітики побоюються, що це уповільнить стрімке зростання компанії. Під час жовтневого звіту про прибутки фінансовий директор Навін Чопра заявив, що нові політики безпеки можуть створити «потенційні перешкоди». Наступного року, коли функція стане обов’язковою для всіх, вона може тимчасово знизити залученість користувачів та доходи. Водночас Чопра наголосив, що в довгостроковій перспективі такі оновлення підвищать цінність для акціонерів.
Roblox — це ігрова онлайн-платформа, запущена в 2006 році, де користувачі (переважно діти та підлітки) можуть самостійно створювати власні ігри та грати в ігри, створені іншими. Платформа поєднує елементи соціальної мережі, конструктора ігор (на базі мови програмування Lua) та віртуальної економіки з власною валютою Robux. За даними компанії, щодня Roblox відвідує понад 150 млн активних користувачів, а щомісяця — більше 380 млн. Це одна з найпопулярніших дитячих платформ у світі, особливо в США, Європі та Україні.