“Ліло і Стіч» від Disney з тріумфом дебютував у прокаті, зібравши $183 млн у США та $341 млн у світі за чотириденний прем’єрний вікенд. Успіх фільму забезпечили ностальгія, родинна тематика й активне повернення глядачів до кінотеатрів.
Про це пише видання Variety.
Стрічка перевершила стартові збори “Top Gun: Maverick” (2022), який мав $126 млн за вікенд і $160 млн за чотири дні, ставши найкасовішим дебютом на День пам’яті в історії. Також “Ліло і Стіч” показав другий результат серед усіх святкових стартів у США – після “Чорної пантери” (2018), що зібрала $242 млн на День президентів.
П’ять причин, чому “Ліло і Стіч” побив рекорди прокату у вікенд Дня памʼяті
1. Ностальгія по 2000-х
Оригінальний мультфільм 2002 року досі популярний завдяки Disney+, а мілленіали, які його пам’ятають, тепер ведуть до кінотеатрів власних дітей. Цей підхід уже спрацював з рімейками 90-х, тоді як екранізації старших казок, як-от “Білосніжка” чи “Дамбо”, провалились.
2. Стіч – бренд, що продає
Персонаж став одним із найуспішніших у Disney: лише у 2024-му франшиза принесла $2,6 млрд роздрібних продажів. На Disney+ перегляди перевищили 500 млн годин, з них понад 280 млн – на оригінальний фільм.
3. PG-фільми повернули родини до кіно
Із січня в США вийшло дев’ять PG-релізів – більше, ніж торік. Сімейна аудиторія, яка йшла на Minecraft чи Dog Man, бачила трейлери “Ліло і Стіч”, що стимулювало інтерес до стрічки.
4. Конкуренція лише підсилила результат
Як і 20 років тому, “Ліло і Стіч” змагався з Томом Крузом – цього разу випередивши “Місію: нездійсненну”. Загальні касові збори вікенду – $322 млн – найвищі для Дня пам’яті з 2013 року.
5. Disney знову влучає
Після повернення Боба Айгера студія зменшила кількість проєктів і підвищила їхню якість. Попри окремі невдачі, Disney уже перша серед студій зібрала $2 млрд у 2025-му – підтверджуючи статус “Королівства магії”.