Суспільство

        В Укрзалізниці пояснили, чому немає квитків на потяги

        Kyiv City Express / Фото: Укрзалізниця
        Kyiv City Express / Фото: Укрзалізниця

        Укрзалізниця оприлюднила дані про попит на залізничні перевезення влітку, заходи проти “перекупів” і зміни в роботі сервісів продажу квитків. Інформацію в компанії надали після масових скарг українців на неможливість купити квитки навіть відразу після початку продажу.

        В Укрзалізниці пояснили ситуацію.

        Компанія зафіксувала стрімке зростання попиту на популярні напрямки, зокрема до Яремчого та Буковеля, де кількість запитів у липні зросла на понад 400% у порівнянні з квітнем.

        Реклама
        Реклама

        Для підвищення шансів придбати квиток пасажирам радять купувати їх онлайн та користуватися сервісом “Автовикуп”, який автоматично “ловить” квитки з повернень: із понад 403 тисяч заявок 229 тисяч були успішними, лише 4% не спрацювали технічно, решту скасували самі користувачі.

        З метою протидії спекулянтам Укрзалізниця вже заблокувала понад 2800 акаунтів за порушення правил купівлі. Крім того, для міжнародних рейсів запроваджено обов’язкову валідацію через застосунок “Дія”.

        Щоб задовольнити попит, компанія запустила вісім нових рейсів на популярні напрямки, збільшила пасажиромісткість потягів на 10%, запустила “Інтерсіті” у нічний час і замовила 100 нових вагонів.

        Також Укрзалізниця повідомила про зростання на 87% кількості групових перевезень у червні-липні 2025 року у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Зокрема, було перевезено 4896 дитячих груп — переважно з прифронтових територій, з родин ВПО, дітей військовослужбовців та загиблих героїв.


        Реклама
        Реклама

        ТОП-новини

        Останні новини

        усі новини