Сайт і застосунок Укрзалізниці вдалося відновити після наймасштабнішої кібератаки на ключові операційні системи залізниці. Ліквідація наслідків тривала 89 годин.
Про це повідомили в Укрзалізниці.
На першому етапі працюватиме тільки базовий функціонал: продаж та повернення квитків на всі напрямки на найближчі 20 діб.
“Також не допущено витоку жодної сенситивної інформації. Залізничники, фахівці кібердепартаменту СБУ, CERT-UA при Держспецзв’язку та інші партнери працюють над відновленням усіх інших сервісів, насамперед клієнтських”, – зазначили в компанії.
В Укрзалізниці попередили, що через пікові перевантаження сервісу можливі тимчасові технічні перебої у роботі застосунку.
“Звертаємо увагу, що архіви квитків, придбаних раніше, недоступні в застосунку: квитки лишаються дійсними, знайти їх PDF-дублікати можна на електронній пошті, яка вказувалась в акаунті пасажира. Також варто перевірити папку “спам”, квитки могли впасти туди”, – йдеться в повідомленні.
Для посадки в поїзд також можна використати скриншоти квитків з застосунку, а в разі відсутності обох варіантів квитків – просто можна показати квитанцію про оплату квитків з банківського застосунку. Вокзали та каси продовжують працювати у посиленому режимі по всій країні.