Економіка

        Криза у Puma: новий CEO анонсує “перезавантаження”

        Puma покладала свої надії на Speedcat, повсякденне взуття, натхненне гоночними трасами, щоб пожвавити продажі / Фото Reuters
        Puma покладала свої надії на Speedcat, повсякденне взуття, натхненне гоночними трасами, щоб пожвавити продажі / Фото Reuters

        Німецький виробник спортивного одягу Puma опинився в центрі фінансової кризи: компанія вже втретє цього року оприлюднила попередження про зниження прибутків, після чого її акції впали майже на 18% — до €20,32. Загалом за останні 12 місяців їхня вартість знизилася на 53%, пише Financial Times.

        Компанія прогнозує операційні збитки за підсумками року, а також «низьке двозначне» падіння виручки. Це контрастує з березневим прогнозом, де очікувалося зростання доходів і щонайменше €445 млн операційного прибутку.

        Новий генеральний директор Puma Артур Гьольд, який прийшов на зміну звільненому Арне Фройндту лише цього місяця, визнав: компанія має «переглянути курс». Він зазначив, що розчарування інвесторів — це результат того, що Puma «не змогла реалізувати власні очікування».

        Реклама
        Реклама

        Гьольд, який раніше працював в Adidas і відповідав за запуск популярних моделей кросівок Samba і Gazelle, пообіцяв до кінця жовтня представити план порятунку Puma. Серед ключових напрямків — покращення каналів збуту, зниження залишків на складах та обмеження знижок. За його словами, 2025 рік стане «перезавантаженням» для Puma, а 2026-й — «перехідним».

        У другому кварталі компанія зазнала чистого збитку в €246,6 млн — замість очікуваного прибутку у €7 млн. Виручка впала на 2% — до €1,9 млрд. Частина збитків пов’язана з разовими витратами на реструктуризацію, зокрема скороченням 500 працівників. Фінансовий директор Маркус Нойбранд заявив, що компанії доведеться продовжити скорочення витрат через падіння продажів.

        Особливо слабкою виявилася динаміка на ключових ринках — у США продажі впали на 9%, у Європі та Китаї — на 4%. Негативну роль відіграли коливання валют і американські мита. У відповідь на них Puma вже перенесла частину виробництва з Китаю і планує підвищити ціни на американському ринку з жовтня.

        Попри сподівання на нову модель Speedcat, натхненну автоспортом, компанія визнала, що її продажі в Європі й Північній Америці не виправдали очікувань.


        Теги:

        Якщо ви помітили орфографічну помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

        Реклама
        Реклама

        ТОП-новини

        Останні новини

        усі новини