Після моніторингу популярних Telegram-каналів державне агентство PlayCity виявило, що Telegram-канал “Труха Україна” системно рекламувала азартні ігри з порушенням закону. Результат — штраф 4,8 млн грн для власника каналу.
Про це повідомили в Міністерстві цифрової трансформації України.
Фахівці PlayCity виявили:
- систематичну незаконну рекламу азартних ігор;
- відсутність реєстрації в Реєстрі суб’єктів у сфері медіа, що є обов’язковим для легальної реклами;
- маніпулятивні фрази типу “виграла 2100 грн зі 100”, “підписник забрав 17 тисяч” — що вводить в оману;
- відсутність попередження про лудоманію;
- рекламу без договору з ліцензованими організаторами.
“Це перший, але не останній успішний кейс і сигнал для блогерів і власників Telegram-каналів”, — попередили в Міністерстві цифрової трансформації.
