Техно

        OpenAI представила браузер ChatGPT Atlas – виклик домінуванню Google Chrome

        Логотип ChatGPT Atlas / Фото Reuters
        Логотип ChatGPT Atlas / Фото Reuters

        Компанія OpenAI оголосила про запуск нового браузера ChatGPT Atlas, створеного на базі свого популярного чатбота. Новинка прямо конкурує з Google Chrome і може змінити спосіб, у який користувачі взаємодіють з інтернетом.

        Як пише Reuters, у вівторок компанія OpenAI представила ChatGPT Atlas – веббраузер з вбудованим штучним інтелектом, розроблений навколо ChatGPT. Новий продукт став черговим кроком компанії до інтеграції ШІ в повсякденне онлайн-життя користувачів і водночас прямим викликом домінуванню Chrome на ринку.

        Atlas дозволяє користувачам відкривати панель ChatGPT у будь-якому вікні браузера, щоб підсумовувати тексти, порівнювати товари чи аналізувати дані з будь-яких сайтів. У “режимі агента”, доступному для передплатників, ChatGPT може самостійно взаємодіяти з вебсайтами – виконуючи завдання від початку до кінця, наприклад шукати та бронювати подорожі.

        Реклама
        Реклама

        Під час демонстрації OpenAI показала, як ChatGPT може знайти рецепт онлайн і автоматично замовити всі необхідні продукти через сервіс Instacart. Увесь процес тривав кілька хвилин і не потребував участі користувача.

        Наразі браузер доступний у всьому світі для macOS. Версії для Windows, iOS та Android очікуються пізніше.

        Вихід Atlas став частиною стратегії OpenAI під керівництвом Сема Альтмана, спрямованої на розширення присутності компанії поза межами чатбота. Після запуску ChatGPT наприкінці 2022 року OpenAI активно конкурує з Google та Anthropic, шукаючи нові напрями розвитку.

        Запуск нового браузера одразу позначився на ринку: акції Alphabet, компанії-власниці Chrome, у вівторок знизилися на 1,8%.

        Аналітики вважають, що Atlas може стати початком нової епохи для OpenAI, адже інтеграція чатбота в браузер відкриває можливість монетизації через рекламу — сферу, де Google досі зберігає перевагу. За словами аналітика D.A. Davidson Гіла Лурії, якщо OpenAI почне продавати рекламу, це може відчутно зменшити частку Google на ринку пошукової реклами, який зараз охоплює близько 90% цієї галузі.


        Реклама
        Реклама

        ТОП-новини

        Останні новини

        усі новини
        Exit mobile version