Думки

Чому Аваков?

5 Березня 2020 12:59
Артем ШЕВЧЕНКО

Сьогодні Арсен Аваков може продовжити роботу на посаді міністра внутрішніх справ вже у п`ятому складі Кабінету міністрів України, очолюваного вже четвертим прем`єр-міністром, за каденції складу парламенту трьох скликань, а за повноважень вже другого, чи то пак навіть третього глави держави з урахуванням терміну виконання обов`язків президента спікером О.Турчиновим у лютому-червні 2014 року. Чим пояснити таке політичне довгожительство, яке за тривалістю перевищило термін перебування на урядовій посаді багатьох урядовців, керівників урядів і навіть найтривалішого міністра внутрішніх справ Юрія Кравченка? Насправді аргументів вистачає. Ось лише найочевидніші з них:

  • Необхідність продовження комплексних, європейського ґатунку, реформ всієї правоохоронної системи. Вона очевидна всім – президентам, прем’єр-міністрам і парламентаріям. Її в цілому позитивні результати за рівнем довіри громадян стабільно фіксують соціологічні дослідження останніх років від авторитетних соціологів Центру Разумкова. У ньому стабільно високі показники у всіх центральних органів виконавчої влади (ЦОВВ) МВС. Найменша цифра серед всіх ЦОВВ МВС – це захмарні для колишньої міліцїі 43,7 % довіри у Нацполіції України. Вона за цим показником залишила далеко позаду всі антикорупційні органи (НАБУ-НАЗК-САП), прокуратуру і суди. Міністр – політична запорука продовження і завершення трансформацій, які є в цілому успішними, незважаючи на неминучі помилки.
  • Патріотичне, системне, в цілому "доросле" управління міністра-візіонера великим і потужним МВС (понад 300 тисяч співробітників системи). Глибоке розуміння адміністративних процесів прийняття державних рішень від зародку ідеї до її реалізації. Багатий державний менеджерський досвід. Стабільно якісна взаємодія із колегами-міністрами, прем`єр-міністрами, президентами, міжнародними партнерами. Реалізація низки сучасних міжвідомчих урядових проєктів.
  • Успішна реалізація великих міжнародних проєктів: забезпечення cучасними автомобілями Нацполіції у співпраці з урядом Японії та компаніями Toyota і Mitsubishi; побудова системи авіабезпеки у співпраці із урядом Франції та її Airbus Helicopters і початок проєкту посилення системи морської безпеки і охорони кордонів із французькою ОСЕА з локалізацію чверті виробництва нових патрульних суден на вітчизняних підприємствах.
  • МВС є лідером у діджиталізації державних сервісів. Запуск спільно з Мінцифрою революційного проєкту електронних прав водія і посвідчень власника ТЗ у мобільному додатку "Дія" і можливості його пред`явлення і перевірки Патрульної поліцією. Впровадження ДМС кваліфікованого електронного підпису на ID-картці громадянина, що полегшує ведення бізнесу
  • Постійне підвищення матеріального, соціального і технічного забезпечення НП, НГУ, ДПСУ, ДСНС, ДМС. Урядовий спільно з Мінфіном проєкт пільгового фінансового лізингу житла для поліцейських і рятувальників, яким відсотки за кредитом сплачує держава. З часу старту програми 1200 родин поліцейських та рятувальників вже отримали власне житло, 1400 оформили усі необхідні документи і чекають на купівлю. На момент запуску цієї мотиваційної програми МВС у кілька разів зменшився відтік молодих кадрів із поліції та ДСНС.
  • Підготовка до запуску спільно з Мінінфраструктури і місцевими територіальними громадами великого безальтернативного проєкту побудови автоматичної системи фотовідеофіксації порушень правил безпеки дорожнього руху. Вони фіксуватимуться сучасними камерами, адмінпостанову правопорушник отримуватиме поштою, як це працює у всіх цивілізованих країнах світу. Це має значно підвищити безпеку на українських автошляхах і наблизити рівень аварійності до прийнятних у Європі показників.
  • Розвиток успішного проєкту "Поліцейський офіцер громади" на всю територію країни. У 2020 у планах НПУ – початок роботи навчених та оснащених 3200 поліцейських у 806 ОТГ. Наближення якісного поліцейського сервісу до громадян у невеликих містечках і селах. Закупівля 822 поліцейських автомобілів для них.
  • Реформа забезпечення правопорядку на масових акціях спільними зусиллями НПУ, НГУ і ДСНС. Скандинавський досвід утримання від застосування сили до початку очевидних і грубих порушень. Створення підрозділів "поліції діалогу". Забезпечення переважно мирного характеру більшості масових акцій. Адекватні силові дії у разі порушень публічного порядку і масових заворушень (смт Нові Санжари). Поодинокі випадки перевищення повноважень і неадекватного застосування сили (кейс "Лежать, Бандера") не мають системного характеру й отримують адекватну оцінку (засудження, вибачення, дисциплінарні покарання винних, передача матеріалів до ДБР) з боку керівництва НП і МВС. Зменшення скарг правозахисників на недозволені методи слідства.
  • Реформа та зміцнення кримінальної поліції та слідства. Підготовка до впровадження нових норм Закону про кримінальні проступки, що розвантажить слідчих від дрібних справ. Розкриття більшості резонансних злочинів: вбивство Аміни Окуєвої, вбивство Віталія "Сармата" Олешка; незважаючи на помилку на первинному етапі через затримання невинного Новікова, вчасне її виправлення і оперативне розкриття справи вбивства К.Гандзюк у визначеному прокуратурою сегменті пошуку виконавців та організаторів (пошук замовників – компетенція слідства СБУ); викриття банди "Торпеди" (міжнародні, міжконфесійні провокації); постійне викриття розбійних банд та злочинних організацій; непримиренна боротьба із злодіями в законі і видворення їх з країни, протидія злочинному впливу кримінальних авторитетів і заради цього внесення у ВР спеціального закону, скерованого на боротьбу із ватажками кримінальних спільнот (так званий Закон про злодіїв у законі); боротьба із наркозлочинністю та її сучасними безконтактними формами (онлайн-продажі, закладки), рекордні вилучення транзитного героїну/кокаїну, боротьба із торгівлею людьми. Створення і зміцнення Департаменту кіберполіції як сучасна відповідь на виклики нових видів високотехнологічної злочинності.
  • Взяття відповідальності за пред`явлення обґрунтованих підозр у найрезонанснішому вбивстві останніх років – громадянина РФ журналіста П.Шеремета. Досудове розслідування Головного слідчого управління Нацполіції (пошук доказів, слідчі дії, експертні дослідження) триває відповідно під процесуальним керівництвом прокуратури згідно з нормами Закону про КПК. За визнанням Генерального прокурора обсяг доказів на стадії пред`явлення підозр є достатнім, для пред`явлення обвинувального акту потрібні додаткові докази. Їхній пошук триває відповідно до закону із дотриманням прав підозрюваних.
  • Нульова толерантність до правопорушників у погонах. Принцип "скоїв злочин – відповідай за законом". Ніхто не "відмазує" і не покриває своїх. Встановлення, затримання, притягнення до відповідальності, збір доказів та вчасна передача слідству ДБР підозрюваних у вбивстві малолітнього К.Тлявова поліцейських. Так само – дисциплінарне покарання винних у загибелі 5 поліцейських під час спецоперації у Княжичах і проведена якісна робота над помилками у цьому "кейсі" , після цього під час сотень спецоперацій КОРД не було загиблих поліцейських, підозрювані були або затримані або у разі збройного спротиву знешкоджені. Ефективні результати роботи Департаменту внутрішньої безпеки НП. Непримиренне викриття корупціонерів у власних лавах, притягнення їх до дисциплінарної відповідальності, до звільнення і передача матеріалів службових розслідувань у ДБР.
  • Ефективна реформа Головного сервіс-центру МВС. Перетворення по всій країні заскорузлих, корумпованих МРЕВ на відкриті сервіс-центри МВС, де швидко, без хабарів надають послуги всім автовласникам.
  • Зміцнення бойових спроможностей і постійне переозброєння НПУ, НГУ, ДПСУ. Постійне несення служби у зоні ООС, бойова підготовка до виконання завдань зі збереження та неминучого майбутнього відновлення суверенітету і територіальної цілісності України.

Оригинал


Якщо ви помітили орфографічну помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

ТОП-новини
Останні новини
усі новини
Gambling