Китайська онлайн-платформа Temu, що належить компанії PDD Holdings, намагається знайти постачальників у США, аби перебудувати свій бізнес після жорсткіших торговельних обмежень, запроваджених адміністрацією президента Дональда Трампа. Проте, як повідомляє Financial Times, цим зусиллям заважає домінування Amazon на американському ринку.
За словами джерел, знайомих з перемовинами, американські постачальники та продавці повідомили Temu, що вона не може пропонувати нижчі ціни на брендові товари, ніж Amazon. Один із керівників великого продавця заявив, що Temu доведеться шукати інші — “суттєво відмінні” — товари.
Це є серйозним ударом для Temu, яка намагається змінити бізнес-модель після скасування адміністрацією Трампа так званого «порогу de minimis», що дозволяв компанії безмитно завозити дешеві товари з Китаю до США.
Згідно з даними компанії Sensor Tower, після зміни митного режиму кількість активних користувачів Temu у США впала на 54% — до 37 мільйонів у період з березня по середину липня. Причиною падіння називають і тимчасове припинення реклами в США, яку Temu відновила лише наприкінці червня.
Минулого року Temu витратила близько 1,4 мільярда доларів на рекламу в соцмережах Facebook та Instagram.
Платформа також пропонувала продавцям стимули, зокрема зниження комісій, щоб заохотити їх виставляти товари. Але Amazon, за словами учасників ринку, може швидко зрівняти ціни, а в разі появи дешевших пропозицій на інших майданчиках бренди ризикують втратити «кнопку купівлі» на Amazon — функцію, яка генерує більшість продажів.
Аналітики зазначають, що Amazon має масштаб і ресурси, щоб довгий час утримувати низькі ціни, навіть якщо це тимчасово збитково. Temu, яка лише намагається закріпитися на ринку, не може собі цього дозволити.
Один зі шляхів для Temu — торгівля уціненими товарами або продукцією без бренду, а також масові знижки. Amazon уже має подібний сегмент — платформу Haul, де продаються знижені товари відомих брендів, зокрема Under Armour.
У Temu заявили, що виступають за “чесну та відкриту конкуренцію” і вважають, що продавці повинні мати свободу вибору, з ким і як працювати.
