Coca-Cola знову реєструє свої товарні знаки в РФ

The Coca-Cola Company, яка припинила роботу в Росії після початку війни, подала три заявки на реєстрацію в РФ товарних знаків – Coca-Cola, Sprite і Fanta. Заявки, подані у квітні, ЗМІ виявили в базі даних Федеральної служби з інтелектуальної власності (Роспатент). Реєстрація товарних знаків запитується для напоїв.

За російським законодавством товарні знаки в разі їх невикористання протягом трьох років на території країни можуть бути анульовані. З урахуванням того, що бренди Coca-Cola, Sprite і Fanta були виведені з ринку 2022-го, їхню правову охорону може бути достроково припинено 2025 року, заявила генеральний директор компанії “Онлайн патент” Аліна Акіншина. Вона припустила, що Coca-Cola подає заявки в Роспатент, щоб не допустити втрати прав на свої ключові бренди.

Інші фахівці в галузі патентного права не виключають, що заявки на реєстрацію брендів можуть свідчити про намір Coca-Cola в майбутньому повернути їх на російський ринок.

За останні кілька місяців це не перший випадок, коли міжнародна компанія, яка залишила російський ринок через війну, намагається зареєструвати свої бренди в РФ. У травні вісім заявок до Роспатенту направила мережа кав’ярень Starbucks.