Общество

Олександр Брель про звернення громадян

26 июля 2015 20:54
  На правах рекламы

Загальний порядок звернення та право громадян з будь-яких питань в письмовій або усній формі звертатися до органів місцевого самоврядування, державної влади, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій визначено Законом України "Про звернення громадян" (далі - Закон).

Однак, перш ніж звертатися в той чи інший орган влади або організацію, необхідно чітко визначити, який результат Ви хочете отримати.

Для початку потрібно з'ясувати чи належить Ваше питання до компетенції відповідного органу влади або організації.

Це можна дізнатися по телефону в приймальні або канцелярії цього органу влади, організації, підприємства.
В іншому випадку, витративши свій час, Ви можете отримати відповідь про те, що звернулися не за адресою.

Звертатися до органів влади чи організації можна усно або письмово. Якщо після усного звернення Ваше питання не вирішилося, радимо викласти його в письмовій формі, тому що усна відповідь будь-якої посадової особи, як правило, нікого ні до чого не зобов'язує.

Щоб звернутися до відповідного органу влади або організації письмово, Вам достатньо знати назву організації та її адресу.

Стаття 5 Закону встановлює вимоги до письмових звернень, згідно з якими в заяві або зверненні обов'язково мають бути зазначені: найменування державного органу або органу місцевого самоврядування, в які направляється письмове звернення; прізвище, ім'я, по батькові та місце проживання заявника; суть пропозиції, заяви чи скарги; дата; особистий підпис.

У разі необхідності на підтвердження своїх доводів можна додати до письмового звернення документи і матеріали або їх копії.

Починайте своє звернення із зазначення найменування та адреси органу влади або організації, в які Ви звертаєтеся. Бажано, але зовсім необов'язково вказувати посаду, прізвище, ім'я та по батькові посадової особи, якій адресовано звернення.

Потім, вкажіть своє прізвище, ім'я та по батькові, а також адресу з індексом, і, бажано, свій телефон. У випадку, якщо цього не зробити, звернення буде вважатися анонімним і розгляду не підлягає.

Вимог до обсягу звернення немає, проте краще якщо воно буде лаконічним і викладено по суті Вашого питання. Крім того, намагайтеся викладати Ваші вимоги або прохання в конкретній формі, уникаючи загальних формулювань, подібних "прошу вжити заходів" або "прошу посприяти у вирішенні питання".

На завершення поставте під зверненням дату (ліворуч) і свій підпис (праворуч).

Більше 100 прикладів текстів звернень Ви можете знайти на офіційному сайті Брель О.С. в розділі поточних звернень до органів місцевого самоврядування в рамках громадської ініціативи "Одесити для Одеси: зробимо Одесу краще".

Рекомендуємо Вам складати звернення у двох примірниках і спробувати передати його через канцелярію або приймальню. Віддаючи заяву, просіть на 2-му екземплярі документа, який Ви залишите у себе, поставити дату прийому та вхідний номер.

Зверніть увагу, якщо вищевказані вимоги дотримані, ніхто не в праві відмовити Вам у прийнятті заяви.

Якщо все ж в органі влади або організації діють з порушенням Закону і відмовляються у Вас прийняти звернення, або якщо Ви не можете особисто віднести його, відправляйте звернення поштою рекомендованим листом з повідомленням, щоб згодом підтвердити факт його відправки. Не забувайте і в цьому випадку залишити собі копію свого звернення.

І ГОЛОВНЕ! Не роздумуючи звертайтеся у відповідні органи по будь-яким, навіть незначним, що вимагають рішення питанням. У Вас є на це право! Тільки так разом ми зможемо зробити Одесу краще!

Олександр Брель, Громадський рух "Одесити для Одеси"


ТОП-новости
Последние новости
все новости
Gambling