Кіберполіцейські Харківщини припинили діяльність шахрайського саll-центру.
Працівники офісу під виглядом служби безпеки іноземних банків переконували довірливих іноземців переказувати кошти на підконтрольні рахунки.
Загалом у call-центрі було обладнано офісною технікою 46 робочих місць. Оператори застосовували методи соціальної інженерії та користувались заздалегідь розробленими сценаріями спілкування з громадянами. Використовували маніпулятивні техніки.
Зловмисники робили обдзвони іноземних громадян, вводили їх в оману. Від імені служби безпеки банку вони повідомляли про підозрілі транзакції за рахунком та переконували потерпілого в необхідності переведення коштів на підконтрольні шахраям банківські рахунки.
Встановлюється сума збитків та коло потерпілих.
За місцем розташування call-центру проведено обшук. Вилучено 46 одиниць компʼютерної техніки, мобільні телефони.
За даними обласної прокуратури, шахрайський call-центр знаходився в офісній будівлі у Київському районі м. Харкова і займав три поверхи.
Проводяться слідчі дії для встановлення організаторів шахрайських схем.
Відкрито кримінальне провадження за ч. 3 ст. 190 (шахрайство) КК України.