Volvo Car AB почала переносити виробництво китайських електромобілів до Бельгії, оскільки Європейський Союз готується запровадити мита на електромобілі китайського виробництва, повідомляє Bloomberg.
Крім перенесення виробництва моделей Volvo EX30 і EX90 до Бельгії, автовиробник також може перенести збірку деяких моделей Volvo, призначених для Великобританії, йдеться в повідомленні з посиланням на неназваних осіб. Volvo, яка належить Zhejiang Geely Holding Group Co., вважається найбільш вразливою серед західних автовиробників до потенційних тарифів.
Торговельні суперечності між ЄС і Китаєм призвели до шквалу антидемпінгових розслідувань проти Пекіна на тлі звинувачень у несправедливих субсидіях. Очікується, що вже наступного тижня ЄС повідомить виробникам електромобілів у Китаї, чи запровадить він тимчасові тарифи з 4 липня, які підвищать імпортні мита вище нинішнього рівня в 10%. Минулого тижня Китай звинуватив ЄС у тому, що він намагається “придушити” китайські компанії, і заявив, що вживатиме заходів для захисту своїх інтересів.
Звинувачення у недобросовісній конкуренції на адресу Китаю є абсолютно безпідставними, повідомило сьогодні інформаційне агентство Сіньхуа, посилаючись на попередні коментарі міністра торгівлі Китаю Ван Веньтао. Ван висловив сподівання, що ЄС відмовиться від торгового протекціонізму і повернеться на шлях діалогу і співпраці, повідомляє Сіньхуа.
В рамках окремої суперечки китайські молочні компанії готуються звернутися до Пекіна з проханням розпочати антидемпінгове розслідування проти імпорту з ЄС, повідомила вчора газета Global Times, не надаючи подробиць.