Суспільство

        Тейлор Свіфт завершила багаторічну боротьбу за права на свою музику

        Тейлор Свіфт. Концерт у Сінгапурі. Березень 2024 / Фото з X @taylorswift13
        Тейлор Свіфт. Концерт у Сінгапурі. Березень 2024 / Фото з X @taylorswift13

        Тейлор Свіфт викупила в інвестиційної групи Shamrock Capital оригінальні записи своїх перших шести альбомів, поклавши край багаторічній історії, яка підштовхнула її до перезапису старих робіт і підняла її кар’єру на нову висоту.

        «Сказати, що це здійснення моєї найбільшої мрії, означає бути досить стриманою», – написала Свіфт на своєму сайті. «Усе, чого я коли-небудь хотіла, – це можливість працювати досить старанно, щоб в один прекрасний день мати можливість купувати свою музику без будь-яких зобов’язань, без партнерства, з повною автономією». Вартість угоди невідома, пише Financial Times.

        Лос-Анджелеська компанія Shamrock 2020 року придбала музичний каталог Свіфт в інвестиційної групи Скутера Брауна за понад $300 млн. На той час Свіфт розлютилася і заявила, що перезапише пісні, щоб «зменшити цінність» купленого Shamrock активу.

        Реклама
        Реклама

        Свіфт виконала цю загрозу, випустивши нові копії чотирьох своїх старих альбомів, назвавши їх «версіями Тейлор», і розширивши свою фанатську базу за рахунок рекордного концертного туру «Eras Tour».

        Свіфт стверджує, що Браун, впливовий музичний керівник, якому приписують відкриття поп-зірки Джастіна Бібера, вступив у змову з її колишнім нешвілльським звукозаписним лейблом Big Machine Records, щоб завадити їй купувати свою музику.

        Вона представила цю суперечку як битву за права артистів, розпалюючи дебати в індустрії і спонукаючи інших музикантів вимагати контролю над своїми майстер-записами. У 15 років, підписуючи свій перший контракт, Свіфт погодилася відмовитися від права власності на свою музику, що було стандартним контрактом на той час.

        Для таких виконавців, як Свіфт, стара музика може приносити значний дохід упродовж десятиліть, оскільки пісні продовжують використовуватися в телевізійній рекламі та фільмах, звучати в торгових центрах і ресторанах або транслюватися шанувальниками. За оцінками Billboard, придбаний нею каталог приносить близько $60 млн річного доходу.


        Реклама
        Реклама

        ТОП-новини

        Останні новини

        усі новини
        Exit mobile version