Суспільство

        Укрзалізниця відновила онлайн-продажі квитків та пояснила причину збоїв у роботі

        Дитячий вагон у потягу "Київ – Кишинів" / Фото: Укрзалізниця
        Дитячий вагон у потягу "Київ – Кишинів" / Фото: Укрзалізниця

        Сайт і застосунок Укрзалізниці вдалося відновити після наймасштабнішої кібератаки на ключові операційні системи залізниці. Ліквідація наслідків тривала 89 годин.

        Про це повідомили в Укрзалізниці.

        На першому етапі працюватиме тільки базовий функціонал: продаж та повернення квитків на всі напрямки на найближчі 20 діб.

        Реклама
        Реклама

        “Також не допущено витоку жодної сенситивної інформації. Залізничники, фахівці кібердепартаменту СБУ, CERT-UA при Держспецзв’язку та інші партнери працюють над відновленням усіх інших сервісів, насамперед клієнтських”, – зазначили в компанії.

        В Укрзалізниці попередили, що через пікові перевантаження сервісу можливі тимчасові технічні перебої у роботі застосунку.

        “Звертаємо увагу, що архіви квитків, придбаних раніше, недоступні в застосунку: квитки лишаються дійсними, знайти їх PDF-дублікати можна на електронній пошті, яка вказувалась в акаунті пасажира. Також варто перевірити папку “спам”, квитки могли впасти туди”, – йдеться в повідомленні.

        Для посадки в поїзд також можна використати скриншоти квитків з застосунку, а в разі відсутності обох варіантів квитків – просто можна показати квитанцію про оплату квитків з банківського застосунку. Вокзали та каси продовжують працювати у посиленому режимі по всій країні.


        Реклама
        Реклама

        ТОП-новини

        Останні новини

        усі новини
        Exit mobile version