Економіка

        “Укрпошта” поглиблює партнерство з китайським маркетплейсом Temu

        Ілюстративне фото / Укрпошта
        Ілюстративне фото / Укрпошта

        “Укрпошта” оголосила про початок стратегічного партнерства з китайським онлайн-майданчиком Temu.

        Про це повідомив генеральний директор “Укрпошти” Ігор Смілянський.

        Це рішення було ухвалено після успішного пілотного проєкту, в межах якого “Укрпошта” доставила більше 1,5 млн посилок від Temu у період пікових навантажень. З них понад 80% були доставлені протягом трьох днів після митного оформлення.

        Реклама
        Реклама

        У першому кварталі 2025 року компанія планує відкриття нового автоматизованого центру обробки міжнародних посилок. Це дозволить доставляти більше 90% посилок протягом 1–2 днів після перетину українського кордону.

        Смілянський також додав, що “Укрпошта” наразі обробляє понад 60% усіх посилок, що надходять з Китаю в Україну.


        Реклама
        Реклама

        ТОП-новини

        Останні новини

        усі новини
        Exit mobile version