У відповідь на суттєві обмеження в роботі столичного метрополітену, спричинені російської ракетною атакою 6 червня, у Києві запустили додаткові рейси міської електрички Kyiv City Express. Такий крок став спробою частково розвантажити транспортну систему міста та надати мешканцям лівобережної частини столиці альтернативний спосіб дістатися до правого берега.
Як пише видання KyivTime, міська електричка підстраховувала підземку, частина якої не функціонувала через пошкодження інфраструктури. Зокрема, було пошкоджено ділянку червоної лінії між станціями «Дарниця» та «Лівобережна». На тлі цього мешканці Дніпровського району користувалися найближчими платформами електрички: Русанівка, Лівобережна, Дарниця та Березняки.

Щоб полегшити пересування киян, до вже існуючих графікових рейсів електрички додали двадцять додаткових рейсів. З них десять прямували за маршрутом Святошин — Вокзальна — Дарниця, а ще десять — у зворотному напрямку: Дарниця — Почайна — Святошин. Такий тимчасовий розклад міська електричка Київ дозволив жителям міста швидше дістатися центральної частини столиці та зменшити навантаження на інші види транспорту.
У Києві 6 червня склалася критична ситуація на дорогах та у системі громадського транспорту після чергової масштабної ракетної атаки з боку РФ. Як повідомляли користувачі в соціальних мережах, місто опинилося в умовах фактичного транспортного колапсу: основні магістралі переповнені автомобілями, а на зупинках громадського транспорту утворилися довгі черги з пасажирів, які годинами очікують можливості дістатися до пункту призначення.
Причиною таких ускладнень стало пошкодження залізничної інфраструктури столичного метрополітену між станціями «Дарниця» та «Лівобережна» — ділянки червоної гілки підземки. Внаслідок цього рух потягів у цьому напрямку був зупинений. У відповідь на ситуацію міська влада запровадила дублюючий автобусний маршрут № 1М, який покликаний частково замінити метрополітен на критичній ділянці. Проте навіть додатковий наземний транспорт онлайн Київ не зміг ефективно компенсувати зупинку метро та розвантажити столичні вулиці.
У мережі почали масово з’являтися відео з переповненими автобусами, де пасажири змушені були їхати у надзвичайно тісних умовах, а також зі зупинок громадського транспорту, де люди чекають на транспорт по кілька десятків хвилин у величезних чергах.
На тлі цієї критичної ситуації зросла вартість поїздок на таксі — за поїздку з правого берега на лівий водії просили до 2000 гривень.