Українські банки активно відмовляються від російської мови в інтерфейсах.
У monobank провели опитування, згідно з яким 96,3% клієнтів із 1000 опитаних російськомовних звернень були не проти звертання українською, повідомив його співзасновник Олег Гороховський.
“Відповідь російською мовою в підтримці Монобанку тепер доступна тільки у разі наполегливого прохання клієнта і на розсуд оператора”, – написав Гороховський.
Пізніше він оприлюднив фото з оновленого застосунку Ощадбанку в App Store, де вказується, що банк додав “файну мову”, а російська — йде вслід за кораблем.
Напередодні державний ПриватБанк також прибрав російську мову зі свого сайту та застосунку Приват24 для бізнесу — “користувачів, які використовували російську мову, автоматично переведено на українську”, йдеться в оновленні. А з основного застосунку Приват24 російську планують видалити у найближчому оновленні.