Корпорація Microsoft заявила, що російські онлайн-кампанії, спрямовані на вплив на майбутні президентські вибори в США, активізувалися протягом останніх 45 днів.
Пов’язані з Росією акаунти поширюють контент, що розколює американську аудиторію, в тому числі критикують американську підтримку України в її війні з Росією, йдеться у звіті MS, повідомляє Reuters.
“Повідомлення щодо України — через традиційні медіа та соціальні медіа — набрали обертів протягом останніх двох місяців завдяки поєднанню прихованих і відкритих кампаній щонайменше 70 груп, пов’язаних з Росією, які ми відстежуємо”, — заявили в Microsoft.
Дослідники корпорації вважають, що, хоча російська активність поки не така інтенсивна, вона може збільшитися в найближчі місяці.
Видання пише, що наразі американські політичні оглядачі вважають, що ключовою проблемою для виборів є використання штучного інтелекту іноземними конкурентами. А втім, Microsoft виявила, що прості цифрові підробки є більш поширеними, ніж дипфейки.
“Найпростіші маніпуляції, а не найскладніше використання штучного інтелекту, ймовірно, будуть фрагментами контенту, які матимуть найбільший вплив”, — вважають там.