Рахів — Берлебаш — держкордон та Тересва — держкордон. Це 19,3 км та 1,1 км нової колії, які були збудовані українськими колійниками за рекордні 2 місяці. про це повідомляється у Telegram-каналі #залізні_зміни.
"Ці дві дільниці у майбутньому стануть третім та четвертим стиками на кордоні з Румунією — нашому найбільш завантаженому напрямку. Їх відкриття дозволить відправляти на ньому додаткові 6 пар вантажних поїздів щодня. Це додаткові 3,5 млн тонн вантажів на рік", – зазначено у повідомлені.
Окрім того, ці дві дільниці відкривають перспективу і для нових пасажирських напрямків — міжрегіонального сполучення між Ужгородом та Івано-Франківськом і Чернівцями, а також міжнародних маршрутів між українськими та румунськими містами, як зі сторони Ужгорода, так і зі сторони Івано-Франківська та Чернівців.
"Але це стане можливим одразу після того, як наші румунські колеги відремонтують свою частину дільниці", – підкреслюють українські залізничники.
До того часу по цій дільниці буде ходити приміський дизель-поїзд №6441/6442 Коломия — Рахів — Коломия, маршрут якого вже продовжено до станції Ділове, що на кордоні з Румунією.