До мене потрапило цікаве дослідження ініціатив уряду. Що взагалі українці знають про державні проєкти, про діяльність міністерств. Важливо — що очікують.
29,5% людей не знають про діяльність нашого міністерства, а 17,8% важко відповісти чим ми займаємося. З точки зору інших міністерств — про нас знають найменше. І це потрібно визнати. Хоча нашими продуктами користуються мільйони українців.
Причини зрозумілі. Наша команда не ходить по каналах, мінімум інтерв’ю. Постійно в операційній діяльності. Чесно кажучи, нічого і не хочеться змінювати. Потрібно працювати!)
4,5 млн користувачів додатку та 1 млн користувачів порталу знають про нас органічно та по рекомендаціях. Що непогано.
Але знання продуктів у нашому випадку – це більше користі та цінності українцям. Для цього ж ми і працюємо.
У нас, до речі, в середині міністерства є діджитал-агенція, якій кожен заступник віддає на аутсорсинг розробку дизайну, сайтів, запуск трафіку, email-маркетинг ect.
Також ми випускаємо влог, розробляємо маркетингові воронки для продуктів, запускаємо бета-тестування, глибоко аналізуємо трафік.
Більше знання — більше цінності.
Шукаємо в команду ТОП-менеджерів з комунікації. Декілька важливих критеріїв:
Комунікація важлива.
Якби в нас була вибудувана ідеальна комунікація, кожен українець знав би, що на IT-закупівлях, які ми зупинили іншим державним органам через корупційні ризики, за рік ми зекономили 2,7 млрд грн грошей платників податків, ваших грошей! Це більший економічний ефект, ніж від всієї діяльності НАБУ (Національне антикорупційне бюро України). Бачив у ЗМІ, що керівник агентства декларував позитивний вплив 1,5 млрд грн.
Але ніхто про це не знає.
CV можна висилати на profthedigital@gmail.com