Всі IT-сили Укрзалізниці досі зосереджені на відновленні після масштабного серверного збою, повідомляє УЗ.
“Наші процеси оперативно перебудовані, вже кілька тисяч пасажирів пройшли через посилені додатковими працівниками каси або через оформлення безпосередньо на борту”, – запевняють в Укрзалізниці.
Для тих, кому терміново потрібне оформлення вагонів для осіб з інвалідністю, бронювання супроводу на вокзалі або лаунжа, групових перевезень або автомобілевозів на 23-24 березня – приймаються заявки через services.uz.gov.ua@gmail.com.
“Поїзди рухаються без змін, ситуація контрольована”, – заявили в УЗ.
Нагадаємо, через технічній збій в IT системі Укрзалізниці не працюють онлайн сервіси.
Зокрема, не працює продаж квитків через застосунок та сайт, онлайн сервіси замовлення послуг та довідкові послуги. Також тимчасово не працює і придбання квитків через сервіс Армія+.
Для придбання квитків доступні такі варіанти:
• оформити квитки в усіх касах вокзалів по країні, зокрема пріоритетно в касах для військових;
• оформити проїзд безпосередньо на борту за допомогою начальника поїзда (всі отримали відповідні інструкції).
