Общество

Як сувенірна продукція може допомогти маркетингу

26 августа 2021 10:53
  На правах рекламы

Сувенірна продукція є важливим інструментом в просуванні та комунікації бренду. Це збиральний образ вашої компанії, поглядів, цінностей. В маркетингу - це ті подарунки, що допомагають просувати, формувати знання про бренд і встановлювати прямий контакт з тим, кому даруємо.

HELLO PRO - маркетингове агентство, що професійно займається виготовленням брендованої продукції та є лідером у цій сфері. Серед кейсів компанії співпраця з такими брендами, як Carlsberg, Unilever, BASF, ДТЕК, Metinvest, Нова пошта та ін. Спеціально для редакції, спеціалісти компанії розповіли про основні види сувенірів та їх роль у комунікації.

Види та цілі сувенірної продукції

  1. Промо-сувеніри

Це продукція для всіх типів клієнтів і також для потенційних клієнтів. Цей вид продукції допоможе розповісти про компанію, презентувати та продавати товар. Така брендована продукція може йти в подарунок з товаром, розігруватись серед покупців, або просто розповсюджуватись в точках продажу. Зазвичай, це проста та не дорога в виготовленні сувенірна продукція: косметичка, чашка, дзеркальце, ручка...

  1. Корпоративні подарунки

Цей вид продукції призначений для тих, хто причетний до роботи компанії: співробітники, підрядники, постачальники. Така сувенірна продукція демонструє ваше відношення до людей подій та спільних досягнень (5 років співпраці, 10-й побудований житловий комплекс, новий контракт). І головне - допомагає замотивувати на подальшу співпрацю. До створення корпоративних подарунків варто віднестись відповідально: продумати концепцію, правильно визначитись з виробами під нанесення. Наприклад, це можуть бути power bank, рюкзак, спортінвентар, термос...

  1. Подарунки для особливих клієнтів та партнерів

Бізнес подарунки - це персональні сувеніри для найважливіших прихильників вашого бренду . Саме розуміння того, що це подарунок для важливої людини, означає, що продукція має бути персоналізованою. Головна мета такого сувеніру - передати своє ставлення до партнера чи клієнта. Це може бути, як практичний подарунок (сучасний гаджет, блокнот преміальної якості), так і річ, що матиме більш емоційний сенс (колекційна модель мотоцикла, бо ваш партнер захоплюється байками, корисний гаджет, шахи або набір для відпочинку чи риболовлі тощо).

HELLO PRO радить звернути увагу на такі правила при виготовленні сувенірної продукції:

  1. Правильно визначити цільову аудиторію сувенірної продукції.
  2. Тип сувенірної продукції повинен відповідати напрямку діяльності фірми.
  3. Обирати сувенір виходячи з події, до якої приурочений презент, статусу, особистих інтересів або професії одержувача.

HELLO PRO пропонує своїм клієнтам послуги повного циклу створення сувенірної продукції. Агентство бере на себе створення концепції та дизайну, підбір та виготовлення продукції, брендування товарів та логістику. Головною перевагою компанії є робота з постачальниками з Китаю без посередників - це забезпечує широкий вибір товарів, швидкість виготовлення та оптимальну ціну.


Хотите первыми узнавать о главных событиях в Украине - подписывайтесь на наш Telegram-канал

ТОП-новости
Последние новости
все новости
Gambling