Харьков

Авиация Нацгвардии Украины поможет установить мировой рекорд в Харькове

29 июля 2019 13:40

До Харкова прибула авіація Національної гвардії України для тренувань екіпажів на літаку Ан-72 і десантування парашутистів в міжнародному проекті Sequential Games.

За участю Ан-72 на аеродромі «Коротич» відбудеться тренувальний міжнародний збір парашутистів з 34 країн для підготовки до світового рекорду. Військово-транспортний літак направлений з Києва до Харкова для відпрацювання спецнавичок представників Нацгвардії, а також для тренувальних стрибків парашутистів, які з'їхалися до Харкова з усього світу.

Третій рік поспіль харківський аеродром «Коротич» стає майданчиком для зборів парашутистів зі світовим ім'ям для тренувальних стрибків і підготовки до встановлення нових світових рекордів.

З 29 липня по 2 серпня Харківський аероклуб спільно з Федерацією парашутного спорту України та Національною гвардією України проводить другий етап найпрестижнішого парашутного проекту у світі - Sequential Games.

Sequential Games - це основа світових рекордів, щорічні збори найсильніших спортсменів світу категорії «Великі формації з перебудуванням», в рамках яких скайдайвери за короткий час збирають у вільному падінні особливо складні фігури і кілька разів перебудовують їх у нові.

До таких стрибків допускаються тільки досвідчені парашутисти найвищої спортивної категорії з індивідуальним кількістю стрибків від 500 до 30 000.

Постановниками цих стрибків є капітани і постановники світових парашутних рекордів, серед яких - Дітер Кірш (Німеччина), Патрік Пасс (Франція), Ян Мілко Хоткінсон (Великобританія), Кейт Купер-Дженсен (Данія), Ілля Балашов (Україна).

Вперше проект відбувся у 2014 році. Його ініціатором виступив німецький парашутист, капітан світових рекордів Дітер Кірш. Кілька років поспіль захід проводився у два етапи в Чехії (Клатові).

У 2018 році збори Sequential Games вперше відбулися в Україні, у Харкові, на аеродромі «Коротич». Участь у проекті взяли представники 42 країн. У вільному падінні групи від 30 до 70 осіб збирали формації і виконували по кілька перебудувань, демонструючи по 4 - 5 формацій. В рамках цих зборів вперше в історії парашутного спорту 60 осіб побудували формацію «diamond outsider» - у фігурі ромб всі учасники розташувалися ногами до центру.

У 2019 Sequential Games проводиться в три етапи. Перший етап відбувся в Португалії з 10 по 14 квітня.

Другий етап проходить в Україні 29 липня - 2 серпня.

Третій етап: 13 - 18 жовтня (США, Перріс), заключний, де і будуть виконуватись спроби встановлення світового рекорду нової сітки - «Великі формації з перебудуванням з повним розпуском» 125-way, де всі учасники формації повинні будуть перебудуватися, не повторюючи при цьому попередні захоплення.

З понеділка по п'ятницю у Харкові на аеродромі «Коротич» 100 осіб, відібрані світовими капітанами за результатами попередніх зборів і за рівнем особистої майстерності, виконують стрибки з літаків Ан-72, Ан-28, Ан-28.

Їх завдання - зібрати і перебудувати складну фігуру 100-way, таким чином отримавши досвід і підготуватися до спроб встановлення рекорду.

У понеділок, 29 липня, проходить установчий збір та тренування по секторам. Парашутисти стрибають групами: група 40 осіб з двох літаків Ан-28 виконає три стрибки, і дві групи по 30 чоловік з літака Ан-72 також виконають по три стрибки. Уже завтра літаки Ан-28, Ан-28 і Ан-72 піднімуться в небо втрьох. Парашутисти приступлять до збору великої формації 100-way.

Завершити стрибки парашутисти планують у п’ятницю.

В процесі міжнародних тренувальних зборів льотний склад авіації НГУ під керівництвом досвідчених льотчиків-випробувачів і штурманів-випробувачів ДП «Антонов» ліквідує перерву і відновить втрачені навички з вже освоєних видів підготовки: злети і посадки з ґрунтових аеродромів обмежених розмірів, десантування парашутистів.

Довідка

Ан-72 військово-транспортний літак, який було створено спеціально для складних польотів у всіх кліматичних умовах, - в будь-якій точці на необладнаних аеродромах.

Військове формування отримало машину на озброєння у 2015 році. У період з серпня 2006 року по серпень 2014 року реактивний військово-транспортний Ан-72 перебував на зберіганні в Одесі і не виконував польоти. Після - був відновлений на авіаремонтному заводі в Києві.

Серед вправ, які відпрацьовуються в польоті: посадка на ґрунтові смуги, десантування, посадка на смуги обмежених розмірів.

З 1986 року літальний апарат серійно випускався в Харкові - на авіаційному виробничому підприємстві. Сьогодні багатоцільовий літак експлуатується в багатьох країнах світу. Його фюзеляж має містку вантажну кабіну довжиною 9 м, заввишки 2,2 м і шириною 2,15 м. Великий вантажний люк оригінальної конструкції розташований в хвостовій частині фюзеляжу. Його отвір закритий рампою, яку можна опускати на землю для в'їзду самохідної техніки і переміщення будь-яких вантажів. На літаку було встановлено понад 20 світових рекордів в різних вагових категоріях.


Хотите первыми узнавать о главных событиях в Украине - подписывайтесь на наш Telegram-канал

ТОП-новости
Последние новости
все новости
Gambling