36 из 39 кандидатов на пост Президента в целом придерживались ограничений на агитацию в "день тишины", однако зафиксированная в Украине реклама на бигбордах с соблюдением цветовой гаммы, стилистики и элементов предвыборной лексики отдельных кандидатов не украшает ее инициаторов.
Об этом на своей странице в соцсети написал советник Главы МВД Иван Варченко:
Міністерство внутрішніх справ може подякувати 36 із 39 кандидатів, які, в цілому, дотрималися обмежень на агітацію у «День тиші». Цим вони доклали зусиль до формування нової, законної етики та цивілізованих, дій під час виборчих кампаній.
Натомість зафіксована в Україні реклама на бігбордах з дотриманням кольорової гами, стилістики та елементів передвиборчої лексики окремих кандидатів не прикрашає її ініціаторів.
Дивлячись на цю джинсу, люди не подумають: «ти глянь, які креативні хлопці та дівчата, як тонко обминули вимогу Закону»… Скоріше навпаки: «...скільки можна, від виборів до виборів - це дешеве шахрайство… Хай їм грець!...»
Напомним, как сообщалось ранее, в Кременчуге с улиц в день тишины не убрали рекламные билборды некоторых кандидатов в президенты: