Политика

В МО рассказали о первом свидании с небом харьковских курсантов

30 мая 2018 14:59

Сьогодні, 30 травня на літовищі Харківського аероклубу Товариства сприяння оборони України імені Валентини Гризодубової відбулося урочисте відкриття льотної практики у курсантів другого курсу льотного факультету Харківського національного університету Повітряних Сил імені Івана Кожедуба (ХНУПС).

Польоти відбуватимуться на легкомоторних літаках українського виробництва типу ХАЗ-30. Протягом наступних 4 місяців – до кінця вересня 2018 року 30 хлопців проведуть в небі по 45 годин, з яких 15 годин відведено самостійним польотам.
Із першим в житті польотом курсантів привітали: начальник штабу – перший заступник начальника ХНУПС військовий льотчик першого класу генерал-майор Олексій Котов, розробник літака ХАЗ-30 Герой України Анатолій Мялиця, начальник Харківського аероклубу імені Валентини Гризодубової Сергій Філатов та інші поважні гості.

- Перше «побачення» із небом льотчики запам’ятовують на все життя. У ту мить, коли шасі відриваються від землі, у пілота нібито виростають крила. Сьогодні другокурсники зробили важливий крок на шляху до здійснення своєї небесної мрії і набуття права називатися військовим льотчиком. Слухайте уважно всі поради старших наставників і досягнете висот професіоналізму, - зауважив генерал-майор Олексій Котов.

Планується, що до завершення льотної практики кожен з хлопців відпрацює такі польотні завдання, як: політ по колу, за маршрутом, виліт у зону, гірка та інші вправи на простий пілотаж. При цьому, польоти виконуватимуться на швидкостях до 200 кілометрів за годину у діапазоні висот від 150 до 1000 метрів.

За словами начальника льотного факультету ХНУПС військового льотчика першого класу полковника Геннадія Дубовика, польоти на легкомоторних літаках є опануванням першого рівня підготовки пілота в погонах. На другому рівні хлопці підійматимуться у небо вже на реактивних Л-39 «Альбатрос» та транспортних Ан-26. А на найвищій сходинці підкорення неба курсанти сідатимуть у кабіну бойових літаків типу МіГ-29, Су-27 чи Су-25.

Після постановки польотних завдань, разом із льотчиками-інструкторами хлопці по черзі піднялися на ХАЗ-30 у небо.

Почесне право піднятися у небо першим серед однокурсників викладачі видового навчального закладу надали курсанту Василю П.

- Мої враження від знайомства із небом просто не передати словами. Такої свободи, що я відчув сидячі в кабіні, я ще ніколи переживав. Хочеться знову і знову здиматися високо за хмари. Мені багато чого казали про перший політ, але в реальності все набагато цікавіше, - поділився власними думками Василь П.

Довідково: Літак ХАЗ-30 призначений для первинного навчання пілотів аероклубів, льотних училищ військової і цивільної авіації, а також для виконання польотів приватними особами. Літак оснащений австрійським двигуном Rotax-912 ULS з тягнетрилопатевим повітряним гвинтом. Його максимальна швидкість – 200 км/год, довжина розбігу – 100 м, довжина пробігу – 100 м. Максимальна злітна маса літака складає 650 кг, максимальна посадкова маса – 650 кг, максимальна маса спорядженого літака – 565 кг, мсса порожнього літака – 395 кг.

Підготував Дмитро Горбунов


ТОП-новости
Последние новости
все новости
Gambling