Криминал

В Одесской области сошел с рельсов и перевернулся железнодорожный состав с зерном

29 марта 2018 13:14

Об этом у себя в Facebook сообщил директор по экономике и финансам ПАО Укрзализныця Андрей Рязанцев, опубликовав снимки с места происшествия.

Вчора на Ілічівському зерновому терміналі відбулась дуже серьйозна та одночасно знакова аварія. Жертв цього разу немає , нащастя .
На приватній під‘іздній колії був сформований приватною структурою вантажний потяг
, приватним маневровим локомотивом власники намагались перемістити вантаж в місце призначення. Наслідки нагадують кадри сюрреалістичних кінострічок.
На фоні систематичних розмов про допуск «приватної тяги» на інфраструктуру залізниці , падіння з кількаметрової висоти локомотива разом з навантаженими зерном вагонами говорить явно не на користь нововведення.
Сьогодні в країні близько 2-х тисяч маневрових локомотивів поза управлінням УЗ. Рівень їх обліку та контролю за використанням , безпекою їх руху , станом та кваліфікацією локомотивних бригад на катастрофічно низькому рівні .
Лише поглянувши на це питання зрозуміло, що водій за кермом авто більше контрольований ніж спеціаліст за управлінням маневровим локомотивом. А вагою кожен з маневрових дорівнює двом танкам. Ось і уявіть собі 4000 танків , це 40 танкових полків , які на принципах самоконтролю та самовпорядкування носяться країною . А ще й з нашою ментальністю.
А тепер ще один крок уяви . Магістральний локомотив з 50 ма вагонами по 90 тонн кожний це майже 5 000 тонн , які рухаються на швидкості нехай навіть 60 км.год. Все. В такій ситуації , як сьогодні - це цунамі. А може стати об‘єктивною реальністю , на яку ми не матимемо впливу . Залізо ще пів біди , але в нашому випадку дивом всі лишились неушкоджені.
Ми всі обурюємось , як могло статись те , що нещодавно відбулось в Кемерово чи Одесі . Але вперто не помічаємо таких само відкладених в часі «злочинців» поруч.
Локомотив -це не приватний велосипед , я перепрошую.
Підсумовуючи :
- щоб отримати «приватну тягу» треба навчитись управляти тим , що вже є - маневровою;
- безпека руху понад усе;
- побудова адекватної системи контролю за використанням та переміщенням;
- побудова адекватної системи контролю за інфраструктурою , що використовується . Станом та достатністю;
- побудова дієвого контролю за локомотивними бригадами протягом всього часу руху;

Інакше , той випадок , який я навів нам буде вбачатись , як щось буденне. І доки цього не відбудеться - про щось більше не варто навіть говорити.


ТОП-новости
Последние новости
все новости
Gambling