Вибір дизельного обігрівача — відповідальне рішення для тих, хто шукає надійний та ефективний спосіб обігріву приміщень за умов відсутності доступу до централізованого опалення. Автономний дизельний обігрівач характеризується високою тепловіддачею та економічністю. Сучасні моделі оснащені системами безпеки та автоматики, що робить їх зручними для повсякденного використання. Розглянемо ключові аспекти, на які слід звернути увагу під час вибору дизельного обігрівача, який зможе забезпечити тепло та комфорт узимку.
Для певних умов та потреб використовують різні типи обігрівачів.
Теплові гармати, або повітряні обігрівачі:
Інфрачервоні обігрівачі — випромінюють інфрачервоне тепло, яке нагріває не повітря, а предмети та людей. Це локальний тип обігріву, який використовують у різних промислових та комерційних приміщеннях.
Спеціалізовані обігрівачі, призначені для автофургонів, кемперів, кабін будівельної техніки.
За типом мобільності розрізняють:
За діапазоном потужності дизельні обігрівачі поділяють на малі, середні та потужні, вибір залежить від розміру та типу приміщення.
Для розрахунку потужності потрібно дізнатись площу приміщення у квадратних метрах (м²).
Стандартними умовами вважають середню теплоізоляцію та зовнішню температуру –10 ⁰С. Для них використовують розрахунок: 1 кВт потужності на кожні 10 м² площі. Наприклад, якщо площа приміщення дорівнює 100 м², потрібен обігрівач потужністю 10 кВт.
Якщо стеля приміщення вища за три метри, недостатня теплоізоляція або великі вікна, до розрахованої потужності слід додати 10–20%.
Ефективність та безпечність дизельного обігрівача забезпечують системи безпеки та контролю:
Енерговитрати дизельного обігрівача залежать від потужності та умов експлуатації. У середньому такі агрегати споживають 0,15–0,5 л пального на годину. Електрику вони використовують лише для запуску та роботи вентилятора, споживаючи на старті до 8–10 А, а в робочому режимі 1–2 А.
Оскільки дизельне пальне має високу енергетичну щільність, дизельні обігрівачі вирізняються високою продуктивністю тепла: 0,01 Гкал (10 000 кілокалорій) тепла на 1 літр дизельного пального.